άμα δεν το ‘χεις το $#@#%^μένο, ασ’ το..

Σοφή λαϊκή ρήση: «Άμα κάτι δεν το ‘χεις, άσ’ το». «Άσ’ το να πάει στο διάολο», που λένε επίσης.

Θέλει ο άλλος να λανσάρει ένα νέο φάρμακο στην αγορά. Έχει μια μεγάλη φαρμακοβιομηχανία και θέλει μια δυνατή εμπορική ονομασία. Τι κάνει; Τρία τινά μπορεί να συμβούν σε αυτή την περίπτωση:

1. Ως κλασσική περίπτωση ανθρώπου που «τα ξέρει όλα» δεν ακούει κανέναν. Έχει άποψη ρε παιδί μου. Και τυχαίνει να είναι πάντα η σωστή, αυτός φταίει; Αποφασίζει για το όνομα του προϊόντος σε περίπου 30 δευτερόλεπτα. Βρίσκει μια ονομασία που κάνει μπαμ. Και μπουμ καμιά φορά.

2. Είναι άνθρωπος που επηρεάζεται γενικώς από τους γύρω του. Ρωτάει ακόμα και το γκαρσόνι του κυλικείου της εταιρίας. Τελικά, τη λύση του δίνει η γιαγιά της πεθεράς της κουνιάδας του «που σκέφτηκε ένα όνομα του θανατά».

3. Συζητάει με το διαφημιστικό γραφείο που συνεργάζεται όλο το project. Από το όνομα έως τη μακέτα και τη συσκευασία. Συνήθως τους εμπιστεύεται, γιατί του έχουν αποδείξει ότι ξέρουν τη δουλειά τους. Ρωτάει βέβαια και τον περίγυρό του, αλλά πιο πολύ για να γίνεται κουβέντα ή μπας και προκύψει κάτι καλό από το πουθενά.

Βέβαια, και στις 3 περιπτώσεις, αν η προσωπική σου αισθητική είναι παρατράγουδο, δεν σε σώζει ούτε ο Θεός ο ίδιος. Θα την κάνεις την ομορφιά σου, ο κόσμος να χαλάσει.

Και εδώ βλέπετε το αποτέλεσμα. Φάρμακο για τη ναυτία με την εμπορική ονομασία ΕΜΕΤΟΣΤΟΠ.

Η εταιρία που βγάζει αυτό το φάρμακο ήταν ελληνική. Την ώρα που έγραφα το άρθρο είπα να ρίξω μια ματιά στο internet, και έμαθα ότι εξαγοράστηκε από αμερικανική φαρμακοβιομηχανία πέρυσι το Μάϊο, έναντι του ποσού των 400 εκατομμυρίων ευρώ.

Στους νέους ιδιοκτήτες, θέλω να κάνω μια πρόταση. Η μακέτα είναι ελλιπής. Χρειάζεται κάτι ακόμα για να ολοκληρωθεί. Ένα σηματάκι ρε αδερφέ. Ένα logo. Γι’ αυτό και εργάστηκα πολλές ώρες αφιλοκερδώς, για να μπορέσω να βρω τι θα ήταν αυτό που θα ολοκλήρωνε το έγκλημα με τον καλύτερο τρόπο.

Καλημέρα, και καλά κρασιά.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s