οι πιο γραμμωμένοι κοιλιακοί που είχες ποτέ

Είναι και αυτό ένα ταλέντο. Να μπορείς να σκεφτείς το πιο άκυρο πράγμα που υπάρχει. Και όταν λέω ταλέντο το εννοώ. Γιατί αν το δεις από μια διαφορετική σκοπιά, πόσοι άνθρωποι θα μπορούσαν να επινοήσουν κάτι τέτοιο; Ελάχιστοι, είναι η αλήθεια. Και με δεδομένο ότι «κακή διαφήμιση δεν υπάρχει», ξεπερνάμε το φυσικό εμπόδιο της «αφίσας-παρατράγουδου» που θολώνει την κρίση μας με την πρώτη ματιά, και συμφωνούμε όλοι ότι αυτή είναι μια εικόνα που θα μας μείνει αξέχαστη για πάντα. Άλλωστε αυτός δεν είναι ο σκοπός (και ο ορισμός) μιας πετυχημένης διαφήμισης;

Έχω μόνο μια ένσταση. Κάτι που δεν σκέφτηκε ο διαφημιστής. Στην αφίσα θα έπρεπε να αναφέρονται και άλλες πιθανές χρήσεις, που μπορούν να κάνουν το προϊόν αυτό ακόμα πιο ελκυστικό. Όπως το ότι μπορούμε κάλλιστα να το κάνουμε και σχάρα για να ψήσουμε ζυγούρι. Αυτό που το πας…

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s