“μεταγραφή-βόμβα” στη ΝΔ 2

Εκλογές 2012.

Η Νέα Δημοκρατία, μελέτησε το marketing plan που ακολουθούν ο Παναθηναϊκός και ο Ολυμπιακός τόσα χρόνια, και αποφάσισε να το εφαρμόσει. Η κεντρική ιδέα είναι ότι, «μια μεταγραφή αξίζει όσο η προβολή που θα της δώσουμε, και όχι όσο αξίζει η ικανότητα του παίχτη στο γήπεδο». Έτσι, οι νέες προεκλογικές της αφίσες αντί να παρουσιάζουν ιδεολογικά μηνύματα και μελλοντικές μεταρρυθμίσεις, δίνουν πιο πολλή έμφαση στα νέα πρόσωπα που πήραν μεταγραφή στο πατριωτικό κόμμα.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s