αποκλειστικό: «η Δ.Ε.Η. έκοψε το ρεύμα της επιχείρησής μου στο Περιστέρι, ανήμερα την Πρωτομαγιά»

Η ώρα είναι 16:40. Η είδηση αυτή αφορά πολύ φιλικό μου πρόσωπο, που μου το εκμυστηρεύτηκε πριν από 1ο λεπτά. Επίσης μου ζήτησε να μην αναφερθώ στο όνομά του ή σε άλλες λεπτομέρειες που μπορεί να αποκαλύψουν την ταυτότητά του. Το σέβομαι απόλυτα.

Για αυτό το λόγο, είναι στην διακριτική σας ευχέρεια να συνεχίσετε να διαβάζετε. Από τη μεριά μου σας βεβαιώνω πάντως, ότι αυτή η είδηση είναι 100% αληθινή. Το μόνο ψεύτικο που θα γράψω είναι το όνομά του. Ας ονομάσουμε το φίλο μου, Δημήτρη.

Ο Δημήτρης διατηρεί επιχείρηση στο Περιστέρι. Χρωστάει εδώ και λίγο καιρό 1400€ στη ΔΕΗ. Η επιχείρηση (όπως σχεδόν όλες) δεν πάει πολύ καλά, και αυτά τα χρήματα δεν τα έχει προς το παρόν. Πριν περίπου ένα μήνα χρώσταγε 850€. Τότε, πήγε μόνος του στη ΔΕΗ και τους είπε: «Δεν έχω να σας δώσω όλο το ποσό. Μάζεψα όμως 400€ που είναι τα μισά. Γίνεται να σας τα δώσω, και να διακανονίσουμε τα υπόλοιπα, για να μπορέσω και εγώ να συνεχίσω να λειτουργώ;». Η απάντηση της ΔΕΗ ήταν κατηγορηματικά όχι. «Τουλάχιστον 650€ κύριε». O Δημήτρης, δεν μπόρεσε να βρει αυτά τα λεφτά.

Εν τω μεταξύ ήρθε και νέος λογαριασμός και το ποσό έφτασε τα 1400€. Και στις 2 Μαϊου που πήγε να ανοίξει το μαγαζί του είδε ότι δεν είχε ρεύμα. Το ρεύμα κόπηκε την Πρωτομαγιά, και αυτό ο ίδιος το έμαθε από τους γείτονες, που είχαν βγει στα μπαλκόνια και έκραζαν το συνεργείο. Το συνεργείο τους έγραψε κανονικά και προχώρησε στη διακοπή.

Σχολιάστε

